Vysoká škola obchodní v praze
Už jste četli aktuální vydání ?
přečíst aktuální starší vydání
Nabízené pozice zde.
Come explore your future with US!:
Study in University of MACAU:
1st UNWTO Gastronomy Tourism Startup Competition:
Nabídka práce pro průvodce se španělským jazykem:
Váž
1. Stáž - zaměření: psaní textů a překlady, administrace webu
Požadavky:
2. Stáž - zaměření: grafika, fotografie, kultura
Stážistům nabízíme:
V případě zájmu prosím zašlete svůj strukturovaný životopis, motivační dopis a dotazník k žádosti o umožnění stáže (zde: http://www.czechcentres.cz/o-nas/kariera/) na email: ccbrussels@czech.cz.
Jedná se o neplacenou stáž, doporučujeme především studentům/absolventům VŠ s nárokem na grant (např. Erasmus+, Freemovers). Více informací o naší činnosti a o stáži naleznete na webu Českého centra Brusel. S dalšími dotazy se můžete obrátit na výše uvedený e-mail.
Dobrovolnictví
Na akcích spolupracujeme také s dobrovolníky a to dle jejcih časových možností i nárazově. Pokud byste se rádi zapojili do přípravy a realizace projektů jako jsou Jeden svět v Bruselu, Ozvěny Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Ji.hlava v Belgii, nebo třeba Czech Street Party, ozvěte se nám na email ccbrussels@czech.cz.
FOOD TOUR průvodce:
Dokážete poutavě vyprávět o jídle, bavit ostatní a máte improvizační talent? Tak se nám přihlaste! Budete provázet skupinku cca 10 lidí (převážně zahraničních turistů) po Pražských podnicích a uvedete je do tajů české gastronomie. Jedna „food tour“ trvá cca 4 hodiny. Práce je na 2-4 dny v týdnu, nebo dle domluvy. Možnost dlouhodobé spolupráce.
POŽADUJEME:
NABÍZÍME:
Práce je vhodná i pro studenty či čerstvé absolventy :-).
Napište nám na info@tastyfoodtour.com
Odkaz na web: www.tastyfoodtour.com
Těšíme se na vás!
Staňte se součástí Thomas Cook týmu:
Uzávěrka přihlášek je 22. listopadu 2018 ve 12:00 hodin.
Detaily nabídky najdete na http://www.dzs.cz/file/6971/IZRAEL%20VR_AIA_2018_2019.pdf.
Hledáme energetického kolegu/kolegyni, který má super organizační schopnosti a bude mít přehled o všem, co se v kanceláři děje. V tomto případě Wizard Investments, s.r.o. pak možná hledá právě Tebe! Přidejte se k nám jako Office Manager / Personal Assistant. Wizard Invetsments, s.r.o je součástí mladé, ale dynamicky rostoucí francouzské firmy Livea Sanitaire SAV, která je předním prodejcem produktů sanitárního a kuchyňského vybavení na na francouzském trhu v rámci online retailu. V současné době otevíráme svůj první butik na Karibských ostrovech a začátkem příštího roku budeme expandovat i do Švýcarska. U nás se tedy rozhodně nudit nebudeš!
Náplň práce:
Jak si tě představujeme:
Co ti ještě můžeme nabídnout:
Zní naše nabídka zajímavě? Pošlete svůj životopis uyen@livea.fr a připojte se k nám!
Staň se na své vysoké škole reprezentantem agentury Czech-us
Období:
Tvé očekávané příjmy:
FÚ pro hl. m. Prahu, ÚzP pro Prahu – Jižní Město se sídlem Opatovská 964/18, Praha 11 přijme pracovníky na neobsazená služební místa formou výběrového řízení.
Požadujeme:
Nabízíme:
Předpokládaný nástup: 1.12.2018
Na vyžádání zašleme podrobnější informace (e-mail: podatelna2011@fs.mfcr.cz ).
Hotel The Grand Mark Prague***** v centru Prahy hledá právě teď do svého týmu číšníky a servírky do restaurace a baru. Chceš pracovat někde, kde má Tvoje práce smysl? Pak neváhej a přidej se k nám...
Dokážeme si vážit spolehlivých a loajálních zaměstanaců. Uděláme vše pro to, aby se Ti u nás líbilo. Třeba se pak rozhodneš u nás zůstat na trvalo.
Co budeš potřebovat?
Jaký/á bys měl/a být?
Co ti můžeme na oplátku nabídnout?
Tak co, zaujali jsme Tě? Pokud ano, pošli nám svůj životopis na adresu HR@grandmark.cz. Těšíme se na Tebe...
Společnost Bestsport catering hledá vhodné kandidáty na pozici číšník/barman, kteří jsou časově flexibilní.
Kontakt:
Buďte mezi prvními, kdo si vybere pracovní pozici!
Výhodou včasné rezervace je možnost většího výběru pozicí v oblasti zábavných a vodních parků, restaurací a hotelů.
Pro více informací navštivte stránku www.pracavusa.com
Životopis a motivační dopis posílejte prosím na email: jurankova@czechtourism.cz
Přihlášky prosím posílejte nejpozději do 15. října 2018.
Pokud vás naše nabídka zaujala, pošlete prosím životopis na adresu i.kovarova@letuska.cz
Iveta Kovářová | Asiana, spol. s r. o. GSM: +(420) 724 048 300
E-mail: i.kovarova@letuska.cz
Co očekáváme:
Co nabízíme:
Kontakt :
JAK SE PŘIHLÁSIT?
Zašli životopis a stručný motivační dopis na outgoing@inexsda.cz do 22. 6. 2018, 16:00. Do předmětu uveď kód stáže, o kterou máš zájem. Obratem obdržíš malý úkol k vypracování. Vybrané uchazeče/ky budeme kontaktovat a pozveme je na ústní pohovor. Očekávaný nástup na stáž je na začátku července (ST DOBRO+ADMIN, ST PR) nebo na začátku srpna, případně září (ST EDU), kdy také proběhne úvodní zaškolení.
CO ZÍSKÁŠ?
Všechny uvedené stáže jsou sice neplacené, ale získat toho můžeš spoustu, např.:
NA JAKÝ TYP STÁŽE SE MŮŽEŠ HLÁSIT?
Stáž v dobrovolnické sekci a administrativní podpora organizace, kód ST DOBRO+ADMIN (červenec-říjen)
V dobrovolnické sekci poznáš zákulisí vysílání dobrovolníků do zahraničí na workcampy, LMTV či EVS, ale dozvíš se také něco o víc o tom, jak se organizují workcampy v ČR. Jak funguje výměna dobrovolníků na mezinárodní úrovni a jak se připravují vedoucí místních workcampů. Co tě čeká?
Co čekáme od tebe?
ST EDU (srpen – listopad nebo září – prosinec)
Vzdělávací sekce nabízí možnost podílet se na organizaci akcí a realizaci zajímavých projektů či vzdělávacích seminářů. Konkrétně pracujeme například na: Projektu GLEN, Cyklu globálního dobrovolnictví, Pravidelném setkávání a podpoře projektů dobrovolníků v rámci Dobrovolnického klubu. Spolupořádáme různé české i mezinárodní vzdělávací aktivity, například projekt Agents of Change.
Co tě čeká?
Stáž v PR sekci, kód ST PR (červenec – říjen)
Máš spoustu nápadů a energie? Chceš se podílet na PR aktivitách neziskové organizace? Zjistit jak se propaguje mezinárodní dobrovolnictví a pořádají akce? Stáž v PR sekci INEX-SDA může být ta pravá pro tebe.
Co od Loadcontrollera očekáváme?
Co od nás dostanete?
Specialista na exotické dovolené cestovní kancelář DOVOLENÁ SNŮ s.r.o. hledá na posílení svého týmu do své pražské pobočky
brigádníka /brigádnici
Pokud Vás tato nabídka zaujala, pošlete prosím Váš životopis do 15.3.2018 vč. motivačního dopisu na e-mail: jana@dovolenasnu.cz. Bez motivačního dopisu nebudou životopisy vyhodnocovány (stačí i pár řádků do e-mailu).
Na letní sezónu 2018 hledáme spolehlivé, dynamické studenty, kteří by měli zájem získat praxi v oboru cestovního ruchu nebo absolvovat stáž na krásném ostrově ve Španělsku, Menorca. Chceš získat nové zkušenosti s prací mimo domov a naučit se cizí jazyky v mezinárodním týmu? Budeš pracovat s lidmi z celé Evropy. Dělej to, co tě baví a naplňuje. Sportuj a potkávej turisty ze všech koutů světa.
Jsme společnost, která se zabývá zážitkovým turismem. Konkrétně nabízíme sportovní aktivity. Organizujeme tours na vodních skútrech, Flyboardu, kayaku, horských kolech, koních a mnoho jiné. Zde můžeš nahlédnout na naši webovou stránku pro více informací o aktivitách http://www.e-bigfoot.com/es/menorca/
Požadavky pro zájemce:
Případní zájemci mohou kontaktovat na e-mail: marcela@e-bigfoot.com
Těšíme se na Tebe! Team Bigfoot Menorca
Do naší společnosti provozující luxusní residence a apartmány v centru Prahy hledáme nové kolegy na pozici recepční.
KONTAKT :
Kdo jsme?
Společnost Arridere s.r.o., člen skupiny CIMEX GROUP, se sídlem Na Pankráci 1062/58, Praha 4, IČ 04374525, hledá pro recepce svých zahraničních klientů nové kolegyně nebo kolegy.
Jak vypadá běžný pracovní den?
Jsi náš člověk? Protože hledáme parťáka …
Jak tě odměníme?
Místo pracoviště: Praha
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Benefity: Bonusy/prémie, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, závodní stravování, příspěvek na vzdělání, zdravotní volno/sickday, firemní akce
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (mírně pokročilá)
Pozice je vhodná pro absolventy.
kontakt: kariera@arridere.cz
Jsi náš člověk? Protože hledáme …
Jak Tě odměníme?
NABÍZÍME
OČEKÁVÁME
Dana NERADILKOVÁ >> personalistka
ČSAD Praha holding a.s. | Pod Výtopnou 13/10 | 186 00 Praha 8
telefon: + 420 221 895 377
mobil: + 420 601 322 616
Jsme dynamicky se rozvíjející incomingová agentura s třináctiletou tradicí, která se zabývá zajišťováním procházek Prahou pro individuální klientelu. Aktuálně hledáme nové kolegy do naší kanceláře v centru Prahy na pozici manažera rezervací. Možnost okamžitého nástupu.
Náplň práce
Požadujeme
Nabízíme
Zasílat životopisy prosíme na reservation@funinprague.eu
Kontakt: Jana Vecánová, tel.: 724 371 392
Residence U Mecenáše v historickém centru Prahy hledá kolegyni na pozici Recepční - Guest relation na poloviční úvazek.
•zajištění plynulého chodu residence během vlastní směny •komunikace s hosty, péče o hosty residence, poskytování doplňkových služeb a informací •služby concierge •vyřizování připomínek a stížností hostů residence •check in & check out hostů •práce s PMS systémem MEWS – rezervace, platby, registrace hostů atd. •housekeeping - dohled nad pokojskými a dodržováním stanovených standardů •správa sociálních sítí •kontrola stavu zásob, objednávání zboží •spolupodíl na PR a marketingových činnostech podniku •občasná výpomoc na restauraci - hosteska, obsluha, bar - není nutná předchozí praxe
výborné komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování •flexibilitu (práce i o víkendech cca 1x měsíčně) •odolnost vůči stresu •anglický jazyk slovem i písmem podmínkou, další jazyk výhodou •spolehlivost, loajálnost, pečlivost a samostatnost •pro-aktivní klientský přístup •znalost MS Office (Excel, Word) •znalost a zájem o obor Preferované PC znalosti: MS Word, MS Excel, Mews
poloviční úvazek - cca 8 dní v měsíci, 8-18:00 •odpovídající platové ohodnocení •různorodá práce v mladém a přátelském kolektivu v krásném prostředí •možnost seberealizace •zaměstnanecká strava zdarma •nástup možný 1.3. nebo dle domluvy
V případě zájmu pošlete CV na residence@umecenase.com nebo volejte 777162462.
Orientuješ se v cestovním ruchu? Máš přehled o atraktivních destinacích a chtěl by ses v tomto směru dál rozvíjet? Na letní sezónu hledáme spolehlivého, pečlivého a hlavně správného parťáka, který by se stal součástí přátelského týmu v TravelPortal.cz, moderní online cestovní agentuře, která poskytuje zájezdy od prověřených cestovních kanceláří.
Brigáda pro studenty na léto 2018
Vaše náplň práce bude:
Naše požadavky jsou:
Co vám nabízíme:
Doplňující informace:
Informace o pozici:
Místo pracoviště:
Karolinská 650/1, Praha - Karlín
Typ pracovního poměru:
Brigáda
Délka pracovního poměru:
Od 1. 2. 2018 do 30. 9. 2018
Typ smluvního vztahu:
Dohoda o pracovní činnosti, dohoda o provedení práce
Požadované jazyky:
Angličtina (Mírně pokročilá), Čeština (Výborná)
Zaměstnavatel:
iSTEP CE s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tereza Ciglerová
Telefon:
+420 234 121 404
Adresa:
Karolinská 650/1, 18600 Praha - Karlín
PROCHAZKA & PARTNERS je leader v oblasti zastupování korporátní klientely v oblasti komerčních nemovitostí. Pro naši novou kancelář hledáme schopné kandidáty/ky na pozici RECEPČNÍ. Co Vás čeká? * Zajištění chodu recepce * Vítání návštěv * Administrativní podpora kanceláře * Příprava materiálů - tisk, vazba ... * Objednávání kancelářských potřeb, pošta, rezervace jednacích místností Co Vám nabízíme? * Příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Prahy * Pracovní doba: každé úterý, popřípadě zastoupení druhé recepční, cca 10 - 15 hodin/týdně * Přátelský kolektiv, firemní akce a teambuildingy * 120 Kč/hod Co očekáváme? * Výborné komunikační dovednosti
* Zkušenosti v administrativě výhodou * Příjemný vzhled a reprezentativní vystupování * Komunikativní AJ * Uživatelská znalost MS Office * Vstřícnost, pozitivní přístup
Nástup ihned. Svůj životopis mi prosím zašlete na e-mail: marketa.vlkova@prochazkapartners.cz ?
Global Payments Europe, s.r.o., V Olšinách 80/626, 100 00 Praha 10 – Strašnice patří do nadnárodní skupiny Global Payments, která je jedním ze světových lídrů v oblasti akceptace platebních karet. Svým klientům v řadě zemí Evropy a Asie nabízíme nejen technologie pro vydávání a akceptaci platebních karet, ale také služby k zajištění jejich provozu. Staňte se součástí přátelského týmu a pracujte v příjemném prostředí po boku odborníků z různých odvětví. Učte se od talentů přímo v týmu, nebo v rámci mezinárodních tréninků pořádaných kartovými schématy VISA, Mastercard, China UnionPay nebo American Express. Rozvíjejte své dovednosti na odborných školeních, jazykových kurzech nebo během workshopů s našimi zahraničními kolegy. A konečně, najděte práci, která Vás bude bavit.
Vypisujeme výběrové řízení na pozici: Specialista podpory platebních terminálů
V případě zájmu o pracovní pozici a dotazů kontaktujte paní: Martina Pokorná
Who we are
Santa Fe Relocation is a leading global provider of mobility services to corporate and private customers. Our mission is to deliver an exceptional customer experience across our entire range of services. We have a unique and compelling vision through our 2020 strategy for the future of global mobility.
Our services cover the entire relocation process: from visas and work permits to packing and moving/shipping your house hold goods; home and school search in your new home location, language and culture training as well as property management.
The Accelerate Graduate programme will enter into its third year in 2018 and has already been recognised for its excellence by being shortlisted for a coveted industry award.
Your new role
Would you describe yourself as a smart, engaging and open-minded individual? Are you passionate about the concept of life-long learning? Do you like to challenge yourself, explore new concepts and do you persevere when the going gets tough?
If the answer to the questions above is a resounding ‘yes’, then the Accelerate Graduate programme might be the right start to a rewarding career in the mobility industry for you. Over the course of the structured two-year programme, you will be placed in three eight-month rotations in operational roles within different areas of our business. In addition, we seek to provide our graduates with additional responsibility by joining project teams to keep you challenged. So whilst you might help to tidy-up customer data in our systems as part of your rotation, you may well work with our Chief Commercial Officer on designing a new advertisement campaign.
The foundations of success
Here at Santa Fe Relocation, we are keen to nurture the next generation of graduate talent. We would expect you to have successfully completed a Bachelor or Masters’ degree in studies comprising or related to Business, Economics, HR, Finance or Marketing. In addition, you need to be able to demonstrate solid digital acumen, excellent communication and interpersonal skills as well as a sound understanding of commercial concepts.
We also place strong emphasis on our Values and hire talent into our business who align to and embrace:
What you'll get in return
Santa Fe Relocation will offer you an industry-leading graduate salary, the potential for an annual bonus payment to share in the success of the organisation, annual leave in line with your location and some fabulous opportunities to develop your career. You will be working with a mentor, usually a senior leader in the business, have regular career and progress discussions and work in a relaxed and supportive working environment. Oh, and have quite a bit of fun along the way, too!
What you need to do now
The next step is simple: either click "apply now" and upload an up-to-date copy of your CV or get in touch with BPS World today (at santafe@bps-world.com) for much more information on why you should choose Santa Fe as the first step in your career.
We look forward to hearing from you!
Zaměstnavatel s vysokou prestiží hledá na nové projektové pozice motivované zájemce o práci v oblasti rozvoje eGovernmentu. Snažíme se o vybudování moderního, na výsledek orientovaného týmu, ve kterém jsou vítané nové podněty a inovativní řešení problémů. Je zde také skvělá příležitost k rychlému profesnímu růstu. Klademe velký důraz na pracovní rozvoj a podporu dynamického přístupu i kreativity. Zjednodušeně řečeno, snažíme se narušit klišé o veřejné správě jako málo dynamické a málo tvůrčí, a dokázat, že i ve veřejném sektoru se lze podílet na věcech zajímavých a podporujících osobní rozvoj.
Napište nám na adresu petr.svoboda1@mvcr.cz a domluvte si informativní schůzku.
Hledáme absolventy/studenty, kteří:
Centralspot Trading CZ is growing international call centre providing financial services for the leading European CFD broker. Our clients are coming from all over the world. We are looking for unique Sales Representatives to become a part of our international team. This is job for you, if:
Main responsibilities: • B2C sales, outgoing calls (NO cold calling); • Working in CRM. Our Requirements: • THE CORRECT WORK PERMISSION, VISA TO WORK FULL-TIME LEGALLY IN CZECH REPUBLIC; • English Language (Fluent spoken proficiency); • Communication Skills; • Listening Skills; • Social Perceptiveness; Additional pluses for you will be: • Knowledge of other languages (especially German and Arabic) • Sales experience We offer: • Basic salary CZK25,000 + uncapped commission structure and daily/weekly/monthly promotions (record of the office is 140,000 CZK); • Full-time employment; • Flexible shifts: 8am-5pm, 11am-8pm, 1pm-10pm; • Unique working environment; • Career development; • Office in Prague center (Muzeum station). Our bonuses: • Training of sales techniques paid by the company for employees; • Participation in special trainings made by company; • Multi-sport cards; • Team-building programs. Our contact details: Email: hr@cst-cz.com Phone number: +420257221685 Address: Škrétova 490/12, 120 00 Praha 2-Vinohrady You can visit our web-page: http://cst-cz.com/ See us also on Facebook: https://www.facebook.com/centralspot.hr
Léto 2018