picture

Pracovní příležitosti

REFERENT/KA pro evropské projekty - metodik/metodička aktivit v oblasti polytechnického vzdělávání (odbor školství)

Více informací ZDE

 

EVENT MANAGER - HPP

Více informací ZDE

Životopisy zasílejte na email pavlina.kozelkova@praguecc.cz.

 

RESERVATION AGENT -  brigáda

Náplň práce

  • příjem a zpracování individuálních i skupinových rezervací
  • kontrola rezervačních systémů
  • další administrativní úkony

Požadujeme

  • odpovědný a pozitivní přístup k práci
  • uživatelská znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • aktivní znalost anglického jazyka
  • preciznost, spolehlivost, samostatnost, týmovost
  • praxe na obdobné pozici výhodou

Nabízíme

  • práci v přátelském týmu a příjemném prostředí
  • možnost dlouhodobé spolupráce
  • zázemí silné a stabilní společnosti pod značkou mezinárodního hotelového řetězce IHG® Hotels & Resorts

 

Alexandr Mikloš

Director of Sales & Marketing

Holiday Inn Prague

Na Pankráci 15/1684 | 140 21 Prague 4 | Czech Republic

T +420 296 895 009 | M +420 602 958 985 | F +420 296 895 060

alexandr.miklos@holidayinn.cz

www.holidayinn.cz

 

Pracovní nabídka pro zdravotně postižené osoby

dovolujeme si Vás oslovit a představit Vám nový projekt Nadačního fondu pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP) www.nfozp.cz s názvem Pracovní tržiště www.pracovnitrziste.cz. Jedná se o pracovní portál, kde mohou studenti se zdravotním postižením (OZP) najít možnost pracovního uplatnění.

  • Zájemce bude mít možnost oslovit budoucí zaměstnavatele z rozsáhlé databáze firem, které s NFOZP dlouhodobě spolupracují.
  • Zájemce má možnost určit, kdo jeho profil vidí.
  • Profil zájemce o zaměstnání je pečlivě chráněn a zabezpečen proti zneužití třetí osobou.
  • Registrace je bezplatná a můžete ji kdykoliv zrušit

Více informací ZDE

 

Specialista Bezpečnosti práce (BOZP) a Požární ochrany (PO) - ABSOLVENT

VAŠÍM ÚKOLEM BUDE:


• Stát se certifikovaným profesionálem BOZP a PO!
• Dodávat dílčí služby a poradenství pro klienty v regionu (kontroly pracoviště, zpracování dokumentace atd.)
• Podílet na projektech komplexního outsourcingu BOZP a PO pro významné klienty
• Podílet na rozvoji odborného know how v oblasti BOZP a PO v širokém týmu specialistů

Více informací ZDE

 

NABÍDKA PRAXE V ODDĚLENÍ FINANČNÍ ÚČTÁRNY A ODDĚLENÍ KONTROLY FAKTUR

SCONTO NÁBYTEK s.r.o.

Místo výkonu praxe: Oregon House, Řevnická 170/4, 155 21 Praha - Zličín


Chcete pracovat v administrativě? Zajímá Vás oblast účetnictví a fakturací? Máte smysl pro detail a pořádek? Chcete zjistit, jak se pracuje a jak to funguje ve velké a stabilní společnosti? Pak zkuste praxi ve Sconto Nábytek.

Pracujeme v programu SAP a excel si u nás také procvičíte. Hlavně znalost formátování, třídění, vyhledávání dat a základních vzorců.

Pečlivost pak uplatníte hlavně při zapisování a zakládání došlých faktur a při další administrativní činnosti prováděné na oddělení.

V případě zajmu kontaktujte:

erika.gruntova@sconto.cz

 

ZENTIVA DIGITAL CAREER DAY!

Milí studenti a absolventi,

zveme vás na náš první Zentiva Digital Career Day!

Bude se konat online 28. dubna a proběhne celý v angličtině, tak se co nejdříve zaregistrujte, ať víte, na co se těšit: careerday.zentiva.com. Tato událost je otevřena všem.

Poslechněte si od členů týmu Zentivy, jaká byla jejich kariérní cesta, co je dělá úspěšnými v jejich oborech a setkejte se s i naším CEO. Doporučujeme účast na praktickém workshopu o základech psaní CV, vedení LinkedIn profilu a celém procesu náboru, v rámci akce budete mít šanci vyhrát lekce s osobním koučem!

Objevte, co znamená práce ve farmaceutickém průmyslu a najděte pro sebe tu správnou pozici, ve které budete moci naplno rozvinout svůj potenciál!

Neváhejte, začněte už teď a prohlédněte si naše Talent Marketplace, kde najdete seznam volných pozic:

https://bit.ly/CareerZentiva

Těšíme se na vás 28. dubna!

 

CHORVATSKO ZDARMA, TO CHCEŠ? STAŇ SE STEVARDEM, STEVARDKOU A CESTUJ S NÁMI

  • brigáda nebo HPP
  • mzda 25 – 35 000 Kč
  • možnost cestovat do zahraničí
  • využití znalosti anglického jazyka

Více informací ZDE

 

STÁŽ PRO STUDENTY VYSOKÝCH ŠKOL VE FINANČNÍ SKUPINĚ PARTNERS

U nás se nebudete nudit, najdete nové přátele, osvojíte si finanční knowhow a otevře se vám mnoho kariérních příležitostí.

Více informací ZDE

 

MOŽNOST PLACENÉ STÁŽE V PRAZE V OBLASTI CESTOVNÍHO RUCHU

Společnost PissUp je cestovní kancelář, která se soustředí na pořádání rozluček se svobodou, firemní eventy, narozeninové oslavy apod. Na trhu je od roku 2001 a působí v mnoha evropských městech. V Praze nabízíme placenou praxi pro studenty oboru turismu. Jedná se o práci koordinátora skupiny, který skupiny doprovází dle předem rozepsaného itineráře. Jedná se o part-time práci v hlavní turistické sezóně květen – září.

Náplní práce je:

  • Meet and greet zahraničních skupin
  • Přesné dodržení itineráře
  • Zajištění bezproblémového průběhu aktivit
  • Komunikace s dodavateli a dalšími členy týmu
  • Reporty ohledně průběhu aktivit na požádání DM
  • Práce v rezervačním systému
  • Komunikace se skupinou

Požadavky na uchazeče:

  • Flexibilní časový rozvrh
  • Práce o víkendech a v nočních hodinách
  • Proaktivní přístup
  • Znalost Prahy a nočního života
  • Cit pro logistiku
  • Angličtina na úrovni minimálně B1 (povinné)
  • němčina/francouzština velkou výhodou

Nabízíme:

  • Velmi zajímavé platové ohodnocení (průměr výdělek 3 500 Kč/ skupina + bonusy)
  • Práce na DPP
  • Možnost potvrzení praxe pro VŠ
  • Možnost zlepšit se v cizím jazyce
  • Možnost organizace vlastního času
  • Podpora DM během víkendu
  • Zajímavá, neobvyklá práce
  • Konzumace se skupinou během aktivit spojených s jídlem
  • Ostatní platové výhody (tips, reviews)

Případné zájemce prosím o zaslání životopisu v AJ a kontakt přes email: lukas.t@awe.tours

Tel.: +420 777 134 981

 

VIENNA HAUSE DIPLOMAT PRAGUE

Nabízí možnost studentksých stáží na následujících odděleních: F&B (bar, restaurace, bankety), Recepce, Sales, Rezervace, Revenue.

Více informací ZDE

 

STÁTNÍ HRAD KARLŠTEJN - národní kulturní památka rozšiřuje svůj pracovní tým a hledá kolegyni či kolegu
na pozici:
Průvodkyně / Průvodce.

Více informací ZDE

V případě zájmu zasílejte nejdéle do 20. 3. 2022 své strukturované CV a motivační dopis e-mailem na adresu simonova.lenka@npu.cz. Do předmětu e-mailu uveďte „průvodce“.

 

Přijmi výzvu a přistaň na Mediaplanet!

Vytváříme cross-mediální kampaně, ve kterých spolupracujeme s předními influencery, odborníky a celebritami. Nápady a obsah propojujeme se zajímavými klienty a našimi kampaněmi oslovujeme přesně definovanou cílovou skupinu čtenářů. Nejlépe umíme komunikovat zdraví, business a lifestyle.

Více informací ZDE

 

PLACENÁ STÁŽ NA BELGICKÉ AMBASÁDĚ - KANCELÁŘ VLÁMSKÉHO OBCHODNÍHO ZASTOUPENÍ

Obsahem pracovní náplně je dvouměsíční administrativní práce na plný úvazek v období březen-duben 2022. Mzda pro zájemce by činila 27 000,- hrubého/měsíc. V případě zájmu o více informací se prosím obraťte na:

Štěpánka KRATOCHVÍLOVÁ

Assistant Head of Post

EMBASSY OF BELGIUM

T  +420 257 530 626

stepanka.kratochvilova@fitagency.com

c/o Belgické velvyslanectví

Valdštejnská 6 / CZ - 118 01 Praha 1

www.flanderstrade.com

 

JOB OFFER

Job Trust is a Greek recruitment agency with 15 years experience in the Hospitality market. We offer internships and work positions in 4* and 5* hotels from Greece and Cyprus (FO, F&B, Animation, SPA and others). There is no commission for the applicants! 

Why Job Trust?

- Attractive salary + meals and accommodation

- New professional and life experience

- Improve your English and get new friends from all over Europe 

- Combine work with vacation!

Application online at www.jobtrust.gr!

PROSPECT

 

Nabídka pracovní pozice - Asistent/ka zahraničního oddělení Erasmus+

DPP na dobu určitou do konce června 2022 s možností prodloužení, upřednostňujeme dlouhodobou spolupráci a svědomitý přístup.

Odměna: 135 Kč/hod.

Rozsah práce: 10-15 hodin týdně dle potřeby

Požadujeme studenta/tku VŠO, nadačního fondu magisterského ročníku 1. semestru. Student/ka by měl/a již být absolventkou bakalářského programu VŠO manažerského směru.

Znalosti a dovednosti:

  • zkušenosti s Erasmus+ výhodou (studijní pobyty a stáže)
  • jazykové znalosti anglického jazyka min. B2 a druhý jazyk výhodou (italština, francouzština, případně němčina)
  • spolehlivost, flexibilita, samostatnost, schopnost komunikace na všech sociálních sítí
  • administrativní dovednosti
  • tvorba podkladů pro webové stránky a výběrová řízení
  • vyjednávací schopnosti ze zahraniční praxe výhodou (komunikace s partnerskými školami a novými potenciálními partnery)
  • podpora zahraničních zaměstnaneckých mobilit v Praze, asistence vyjíždějícím a přijíždějícím studentům elektronicky i osobně na VŠO
  • další podpora zahraničního oddělení dle potřeby a komunikace s koordinátorkou Erasmus+

CV anglickém jazyce a motivační dopis zasílejte nejpozději do 30.11.2021 na email: antosova@vso-praha.eu

 

Nabídka pracovní stáže - Hispánsko-Česká obchodní komora

Hledáte praxi v zahraničí? Láká vás Madrird? Využijte jedinečnou možnost stáže ve Španělsku.

Více informací: ZDE

 

 

picture

NEJLEPŠÍ VOLBA PRO VAŠI BUDOUCÍ KARIÉRU

Rozvíjejte se a poznejte nové přátele na celý život

NAJDĚTE UPLATNĚNÍ V OBORU TĚCH NEJLEPŠÍCH

Získejte zkušenosti ze zahraničních univerzit a pracujte po celém světě

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
flag
flag
flag
flag
flag
flag
flag
flag
  • absolvent

    Adam KlavíkTourism Management

    Bakaláře jsem vystudoval na VŠERS v Českých Budějovicích, na magistra už jsem přestoupil na VŠO v Praze. A nelituji toho – VŠO se mnohem více podobá veřejné škole a kvalita kantorů je tu 100% lepší. Třeba paní Palatková, která mě učila, je v cestovním ruchu velkým pojmem.

  • absolvent

    Jan Šrámek

    Na VŠO jsem se naučil samostatnosti a získal praxi v oboru. Kam jsme se přihlásili v rámci studentských soutěží, tam jsme sbírali ceny. A už během studia jsem se stal součástí organizační struktury několika projektů v cestovním ruchu. Nemůžu se dočkat, až začnu naplno pracovat.

  • absolvent

    Petra Benešová

    VŠO jsem vystudovala, teď na ní dokonce učím. Za ty roky se mnohé změnilo – škola jde neustále kupředu, zaměřuje se více na praxi, předměty jsou odbornější a úžeji zaměřené. Ačkoliv je konkurence na trhu obrovská, VŠO si stojí velmi dobře a můžu ji s klidným svědomím doporučit.

  • absolvent

    Jana Valentová

    Vystudované školy: VOŠ herecká, Akademie tělesné výchovy a sportu PALESTRA, Vysoká škola obchodní. Motto: Nebýt hulvátem v životě a lhářem na jevišti! „Který titul tedy používáte?“ „Žádný.“ Smích. „Důležitější je přeci, co mám v hlavě.“

  • absolvent

    Kristína Jíšová

    VŠO se jako jedna z mála škol v České republice skutečně věnuje praxi. Během studia jsme např. pracovali na projektech, jejichž výsledky se pak zabýval i Národní památkový ústav. Spoustu přednášek navíc vedli externí lektoři, takže jsme se věci učili tak, jak ve světě opravdu fungují.

  • absolvent

    Simona Kremerová

    Pracuje jako Program Coordinator ve společnosti Smaller Earth. V roce 2009 se zúčastnila pracovního pobytu v New Yorku. Tři a půl roku žila v Anglii a pracovala pro australskou cestovní kancelář. Práce Simoně nikdy nevadila, proto když dostala šanci jet do Ameriky jako pomocná síla v kuchyni, neváhala ani okamžik. Nasbírala zkušenosti, našla si nové přátele a z vydělaných peněz procestovala část Spojených států. Otevřely se jí tak dveře k pracovním příležitostem ve Španělsku nebo v Anglii. Dnes pracuje.

  • absolvent

    Jakub Velička

    Teorii letectví studoval v Oxford Aviation Academy. Praktický výcvik absolvoval v Česku a Polsku. Držitel pilotní licence CPL/ME/IR.Už jako dítě Jakub snil o tom, že se jednou stane pilotem. Cesta k cíli byla klikatá a musel tomu leccos obětovat. Začal studiem Marketingové komunikace na VŠFS, odkud přešel k Managementu leteckých podniků na VŠO. Aby ušetřil čas a peníze na pilotní výcvik, založil si vlastní firmu. Dnes je svému snu na dosah.