Naše studentky získaly 1. a 2. cenu v soutěži agentury CzechTourism na téma „Marketing destinací a produkty v cestovním ruchu“.

 

Agentura CzechTourism ocenila 21.6.2013 nejlepší studentské kvalifikační práce roku 2013.

V kategorii „diplomové práce“ zvítězila naše studentka Michaela Štěpánková s diplomovou prací „Využití potenciálu rozhleden pro tvorbu produktu cestovního ruchu“. Vedoucí práce byla Ing. Iveta Hamarneh, Ph.D. z katedry ekonomiky cestovního ruchu.

2. cenu získala také naše studentka Edita Mašková s diplomovou prací „Marketingová strategie vybrané destinace turismu – Jihočeský kraj. Vedoucí práce byla doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D., vedoucí katedry ekonomiky cestovního ruchu.

V kategorii „bakalářské práce“ zvítězila Veronika Šubrtová z Masarykovy univerzity v Brně s prací na téma „Celiakové – nikový trh cestovního ruchu?“.

Cílem soutěže, kterou agentura CzechTourism vyhlásila letos již podruhé, je podpora využití inovačního potenciálu vysokoškolských studentů, hledání podnětných a inovativních nápadů s potenciálním využitím v cestovním ruchu a podpora udržení kvalitních lidských zdrojů v oboru.

Autorky vítězných prací budou mít možnost absolvovat týdenní stáž na vybraném zahraničním zastoupení agentury CzechTourism. Vedoucí vítězných prací odměnila agentura víkendovým pobytem v malebném prostředí resortu „Valachy“.