Studenti VŠO v Praze navrhli nové atraktivní produkty pro pět památkových objektů zapojených do úspěšného projektu „Otevřete 13. komnatu“. Veřejnosti je představili v prostorách kostela sv. Vavřince na pražské Malé Straně ve středu 10. dubna.

Vysoká škola obchodní v Praze tak navazuje na úspěšnou a výjimečnou spolupráci s Národním památkovým ústavem. „Letos se naši studenti zaměřili na objekty, které se zapojily do celonárodního oblíbeného projektu Otevřete 13. komnatu,“ uvádí Šárka Tittelbachová, vedoucí katedry cestovního ruchu VŠO a doplňuje: „Cílem marketingových studií je rozvinutí stávajících a nalezení nových atraktivních produktů pro zvýšení návštěvnosti vybraných památek s ohledem na zachování kulturního dědictví.“

Budoucí manažeři v oblasti cestovního ruchu si pro své marketingové studie vybrali :
• zámek Děčín
• zámek Karlova Koruna
• zámek Kačina
• zámek Kozel 
• klášter Broumov


http://www.facebook.com/vsocz