picture

Výuka v době COVID-19

Praktické informace pro studenty Vysoké školy obchodní v Praze, nadační fond (1.3.2021)

Milé studentky, milí studenti,

s účinností od 21. 9. 2020 Hygienická stanice hlavního města Praha zakazuje osobní přítomnost studentů při výuce na všech vysokých školách v Praze. V návaznosti na toto rozhodnutí bude výuka na Vysoké škole obchodní v Praze i v rámci LS 2020/21 probíhat distanční formou.

Distanční forma studia bude na Vysoké škole obchodní v Praze probíhat v prostředí MS Teams a to dle zveřejněného rozvrhu v Univerzitním informačním systému (UIS). Pro tyto účely vám byly zaslány instrukce týkající se MS Teams (jsou vložené i do UIS).

Dalším nástrojem pro distanční výuku je i Univerzitní informační systém (zejm. Dokumentový server a Odevzdávárna). Pedagogové i ostatní zaměstnanci školy s Vámi budou komunikovat i telefonicky či e-mailem.

Zkoušky jsou povoleny, pokud počet studentů nepřesáhne deset osob. Účast na individuálních konzultacích jsou možné (pouze jeden student a jeden akademický pracovník).

Návštěvy knihovny a studijního oddělení jsou možné v rámci níže uvedených podmínek. Při příchodu na jednotlivá pracoviště studenti vyplňují Prezenční listinu.

V návaznosti na usnesení vlády č. 196 ze dne 26. 2. 2021 s účinností ode dne 1. 3. 2021 00:00 hodin do dne 21. 3. 2021 do 23:59 hodin musí mimopražští studenti při návštěvě VŠO v Praze předložit Doklad podle bodu IV. usnesení vlády č. 216 ze dne 26. února 2021 ke stažení:

 

Klientské centrum

Klientské centrum je vám s účinností od 1.3.2021 i nadále k dispozici na všech našich platformách, tj. sociálních sítích (Facebook, Instagram), e-mailu: info@vso-praha.eu, telefonním čísle: +420 733 350 268 a chatu na webu školy. Neváhejte nás tedy kontaktovat, rádi vám se vším pomůžeme. V mimořádných případech, které nelze řešit online se lze sejít i osobně v KC po individuální domluvě nebo v níže uvedených termínech.

Klientské centrum bude otevřeno v následující dny do doby zmírnění epidemiologických opatření:

Od pondělí 1.3.2021 pokračujeme ve standardní otevírací době klientského centra: PO-PÁ 9-12 a 13-15.

Uchazeči a studenti při návštěvě klientského centra musí dodržet následující opatření:

  • student, uchazeč bude bez akutních zdravotních potíží odpovídajících virové infekci (např. horečka, kašel, dušnost, náhlá ztráta chuti a čichu apod.),
  • studenti nesmí podléhat karanténě,
  • povinná ochrana horních cest dýchacích,
  • povinná dezinfekce rukou při příchodu a odchodu z prostor klientského centra,
  • dodržovat prostorové rozestupy (minimálně 2 metry) na klientském centru.

 

Knihovna VŠO (https://www.vso.cz/knihovna-a-studovna)

PROVOZ KNIHOVNY OD 12.4.2021

Pondělí       9 – 12     13 – 15

Úterý           9 – 12     13 – 15

Středa         9 – 12     13 – 15

Čtvrtek        9 – 12     13 – 15

Pátek           9 – 12     13 – 15

Knihovna poskytuje pouze službu individuální návštěvy k půjčování a vracení studijní literatury.

Nadále je také možno si v knihovně vyzvedávat vydané ISIC/ALIVE karty, revalidační známky a potvrzení o studiu.

 

Opatření pro studenty při návštěvě knihovny

  • Knihy pro vypůjčení si prosím objednejte předem emailem či telefonicky
  • Objednané či rezervované knihy si můžete vyzvednout v pracovní dny mezi 9 – 12 a 13 – 15 hod (mimo tuto otevírací dobu možno po individuální domluvě)
  • Dodržujte prosím hygienická nařízení (respirátory a rozestupy)
  • V prostoru knihovny se zdržujte pouze po dobu nutnou k vrácení či vyzvednutí knih
  • Dodržovat vydaná aktuální opatření rektora VŠO a nařízení státních orgánů

 

Výpůjční lhůta u knih, které mají studenti nyní vypůjčeny, bude automaticky prodloužena, respektive za období uzavření knihovny nebude vybíráno zpozdné, do doby než dojde k obvyklému provozu knihovny.

Nově vydané ISIC/ALIVE karty - Nově nastupujícím studentům byly karty vytištěny a jsou připraveny v knihovně, ISIC/ALIVE karty si studenti mohou vyzvednout během otevírací doby knihovny.

Revalidace/prodlužování platnosti - Studenti, kteří měli zažádáno o revalidační známku a mají uhrazen předpis na platbu, mají kartu prodlouženu v elektronické databázi (děje se tak průběžně i přes zavření školy), známku si mohou dodatečně vyzvednout během otevírací doby knihovny.

V případě dotazů či problémů týkající se záležitostí knihovny, ISIC/ALIVE karet, revalidačních známek či prostředí MS Teams, prosím, neváhejte kontaktovat emailem nebo telefonicky paní Alenu Dvořáčkovou (vedoucí knihovny): dvorackova@vso-praha.eu, tel. 731 689 359. Ráda vám v této situaci bude nápomocna, jak jen to bude možné.

 

Studijní oddělení VŠO (https://www.vso.cz/studijni-oddeleni)

Vážení studenti,

s účinností od 1.3.2021 nás neváhejte kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím UIS. Návštěva studijního oddělení je možná pouze po předem telefonicky nebo e-mailem domluvené individuální konzultaci. O potvrzení o studiu můžete požádat prostřednictvím e-mailu studijni@vso-praha.eu. Potvrzení Vám bude nahráno do UIS – Osobní management – Úložiště dokumentů.

 

Studenti při návštěvě studijního oddělení musí dodržet následující opatření:

  • student bude bez akutních zdravotních potíží odpovídajících virové infekci (např. horečka, kašel, dušnost, náhlá ztráta chuti a čichu apod.),
  • studenti nesmí podléhat karanténě,
  • povinná ochrana horních cest dýchacích,
  • povinná dezinfekce rukou při příchodu a odchodu z prostor studijního oddělení,
  • podepsat prezenční listinu o návštěvě studijního oddělení,
  • dodržovat prostorové rozestupy (minimálně 2 metry) na studijním oddělení i ve společných prostorách.

 

Jsme tady pro vás:

Lucie Ptáčková, DiS. - ptackova@vso-praha.eu, tel. +420 731 689 362

Eva Mihulová - mihulova@vso-praha.eu, tel. +420 731 689 354

Jana Lehnertová - lehnertovaj@vso-praha.eu, tel. +420 731 689 962

 

Dále prosím, věnujte velkou pozornost zásadním informacím, které vám pravidelně budeme zveřejňovat v Univerzitním informačním systému, na sociálních sítích nebo budou zasílány e-mailem.

O aktuální situaci a dalších důležitých informacích budete průběžně informováni.

Přejeme Vám úspěšný a bezproblémový vstup do LS 2020/21. Držte se, studujte, pište své bakalářské a diplomové práce a v případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit.

 

Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D., rektor

Doc. Ing. Ilona Švihlíková, Ph.D., prorektorka pro kvalitu a rozvoj školy

ing. Iveta Hamarneh, Ph.D., prorektorka pro studium

 

 

picture

NEJLEPŠÍ VOLBA PRO VAŠI BUDOUCÍ KARIÉRU

Rozvíjejte se a poznejte nové přátele na celý život

NAJDĚTE UPLATNĚNÍ V OBORU TĚCH NEJLEPŠÍCH

Získejte zkušenosti ze zahraničních univerzit a pracujte po celém světě

logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
flag
flag
flag
flag
flag
flag
flag
flag
  • absolvent

    Adam KlavíkTourism Management

    Bakaláře jsem vystudoval na VŠERS v Českých Budějovicích, na magistra už jsem přestoupil na VŠO v Praze. A nelituji toho – VŠO se mnohem více podobá veřejné škole a kvalita kantorů je tu 100% lepší. Třeba paní Palatková, která mě učila, je v cestovním ruchu velkým pojmem.

  • absolvent

    Jan Šrámek

    Na VŠO jsem se naučil samostatnosti a získal praxi v oboru. Kam jsme se přihlásili v rámci studentských soutěží, tam jsme sbírali ceny. A už během studia jsem se stal součástí organizační struktury několika projektů v cestovním ruchu. Nemůžu se dočkat, až začnu naplno pracovat.

  • absolvent

    Petra Benešová

    VŠO jsem vystudovala, teď na ní dokonce učím. Za ty roky se mnohé změnilo – škola jde neustále kupředu, zaměřuje se více na praxi, předměty jsou odbornější a úžeji zaměřené. Ačkoliv je konkurence na trhu obrovská, VŠO si stojí velmi dobře a můžu ji s klidným svědomím doporučit.

  • absolvent

    Jana Valentová

    Vystudované školy: VOŠ herecká, Akademie tělesné výchovy a sportu PALESTRA, Vysoká škola obchodní. Motto: Nebýt hulvátem v životě a lhářem na jevišti! „Který titul tedy používáte?“ „Žádný.“ Smích. „Důležitější je přeci, co mám v hlavě.“

  • absolvent

    Kristína Jíšová

    VŠO se jako jedna z mála škol v České republice skutečně věnuje praxi. Během studia jsme např. pracovali na projektech, jejichž výsledky se pak zabýval i Národní památkový ústav. Spoustu přednášek navíc vedli externí lektoři, takže jsme se věci učili tak, jak ve světě opravdu fungují.

  • absolvent

    Simona Kremerová

    Pracuje jako Program Coordinator ve společnosti Smaller Earth. V roce 2009 se zúčastnila pracovního pobytu v New Yorku. Tři a půl roku žila v Anglii a pracovala pro australskou cestovní kancelář. Práce Simoně nikdy nevadila, proto když dostala šanci jet do Ameriky jako pomocná síla v kuchyni, neváhala ani okamžik. Nasbírala zkušenosti, našla si nové přátele a z vydělaných peněz procestovala část Spojených států. Otevřely se jí tak dveře k pracovním příležitostem ve Španělsku nebo v Anglii. Dnes pracuje.

  • absolvent

    Jakub Velička

    Teorii letectví studoval v Oxford Aviation Academy. Praktický výcvik absolvoval v Česku a Polsku. Držitel pilotní licence CPL/ME/IR.Už jako dítě Jakub snil o tom, že se jednou stane pilotem. Cesta k cíli byla klikatá a musel tomu leccos obětovat. Začal studiem Marketingové komunikace na VŠFS, odkud přešel k Managementu leteckých podniků na VŠO. Aby ušetřil čas a peníze na pilotní výcvik, založil si vlastní firmu. Dnes je svému snu na dosah.